11.7.2015

you can't have a positive life and a negative mind - joyce meyer

Nyt on lupa valittaa. Aina kaikki bloggaajat päivittää vaan siitä, kuinka ihanaa elämä on ja miten kivaa kaikki on. Mikään ei ole koskaan huonosti, mikään ei ärsytä. Koska tämä on minun blogi, päätin että nyt lähtee semmonen turhautumisenpurkaus päivitys että oksat pois. Jos ette pidä negatiivisesta sisällöstä, skipatkaa tämä ja jääkää odottelemaan niitä iloisempia päivityksi. Peace and love mussut. Ja ei tarvitse ihan tosissaan tätä sitten ottaa :---)

Tällä hetkellä minua ärsyttää...

... kesäkurssi ja sen tehtävät. Miksi. MIKSI mä valitsin kesäks kurssin. Pieniä turhautumiskohtauksia vietetty tämän takia.
... sää. Oikeesti, mun tuurilla elokuussa on +30 ja aurinko paistaa kun itse olen työharjoittelua suorittamassa. Hyvästi rusketus
... liikkumattomuus. Mikä siinä on niin vaikeeta, että lähtee lenkille/tekee lihaskuntoa.
... matkusteleminen. Tai oikeastaan sen puute. Tän kesän reissut on rajoittuneet Kalajoelle ja Kuopioon.
... Prison Break. Ärsyttävän koukuttava sarja. Elän jokaisessa hetkessä mukana ja sitten ärsyttää.
...OITNB loppuminen. Kaikki kaudet katsottu, mitä mä teen ennen kuin uusi kausi alkaa.
... uudet vaatteet. Tai no tässäkin niiden puuttuminen. Paljon on kaikkea kivaa, mutta mitään ei voi pitää.
... vaatteiden vaihto. Olis niin ihana vetää vaan yöshortseilla koko päivä, mutta pakko edes vaatteiden vaihdolla yrittää olla aktiivinen.
... fitnessbuumi. Tää on niin hermoja raastavaa, pitäs syödä niin terveellisesti ja liikkua ja hankkia se samperin sixpäkki. Jos et ole fitnessmuija niin et ole mitään. In my ass.
... salkkareitten vanhat jaksot. Ihan tyhmiä nekin on tai sitten vaan tyhmiä jaksoja.
... netin toimimattomuus. Eli siis oon kesän asunut leikkimökis ihan vaan siks koska haluan, niin siellä joudun puhelimen netin jakamaan tablettiin. Ja netti ei toimi läheskään aina kunnolla.
... kamerassa odottavat kuvat. Siis siellähän on edelleenkin ne juhannuskuvat odottelemassa koneelle siirtoa ja muokkaamista.
... tässä blogissa kuvituksena olevat kuvat. Selasin vaan koneen kätköistä jotai kuvia, ettei tää ihan kuvattomaks jää ja nää on ainoita mitkä voi laittaa ilman muokkaamista.
... kun ihmiset asuu kaukana. Jossain helvetin Itävallassa, for real. Helpompi ois ollu kun en ois enää jutellu ko. henkilölle mut ei. Nyt sitten eletään siinä toivossa että jos vaikka nähtäisiin vielä kerran elämässä.
... grilliruoan puute. Tekee ihan tajuttomasti mieli sieniä, maissia, makkaraa, pihvejä, uusia perunoita, kermaviilikastiketta.
... kinkkupizzan puute. Tää on toinen asia mitä oon himoinnut varmaan kaks viikkoa. En tiedä miksi en ole hakenut. Kai mä vaan pidän tästä kidutuksesta.
... epäselvä tulevaisuus. On vielä ilmassa pyörimässä tietyt muuttujat, jotka määrittelevät paljon. Ja se ärsyttää kun on niin paljon epäselvää, olen aina suunnitellut kaiken etukäteen ja tämä hermostuttaa minua todella paljon.. Toisaalta ehkä on aika opetella ottamaan rennosti.
... tv-sarjojen puute. Telkkarista ei tuu yhtään mitään kivaa päivällä.




xoxo, Annu

ps. Jos jotain postaustoiveita on tullut teille niin heittäkää kommenttiboksiin, katsellaan jos vaikka jotain niistä tässä toteuttaisin ennen kuin alkaa taas koulut ja työharjoittelu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)