7.12.2013

Sä tiedät miks me ollaan tääl, mä tiedän et sä snaijjaat, rakkaudest lajiin

On taas vierähtänyt pari viikkoa siitä, kun viimeksi olen käynyt täällä kirjoittelemassa. Alusta asti minulla on ollut sellainen linja blogini suhteen, että jos ei mitään tapahdu, ei minun tarvitse kirjoittaa. Kukaan tuskin jaksaisi lukea päivittäin postauksia siitä, kuinka käyn koulussa ja loppupäivän hengaankin sitten kotona. Nyt kuitenkin ajattelin hieman päivitellä kuulumisia, tosin we♥it kuvien kera.



Mitään erikoisempia ei mulle kuulu, koulua ja koulua lähinnä. Hallilla menee viikonloput ja illat kavereiden kanssa. Turnaus on ensi viikolla ja tällä hetkellä ihan hyvillä fiiliksillä ainakin ite oon sinne lähössä. Toissapäivänä tein myös aika extempore, kun lähetin nuorten miesten jääkiekon MM-kisoihin vapaaehtoistyöntekijähakemuksen. Veikkaan kyllä, että minua ei sinne hyväksytä kun se hakemus meni vähän pyllylleen, ja unohdin laittaa sellaisia asioita, jotka olisivat edesauttaneet minun valitsemista. No, aina ei voi onnistua ! Eilen oli itsenäisyyspäivä, enkä sitä viettänyt mitenkään erityisellä tavalla. Kävin reeneissä ja kattelin sen jälkeen linnanjuhlien vastaanottoa ja haukuin vähintään 5/6 mekoista.



Henkisesti mulla on taas kaikki päin helvettiä näin suoraan sanottuna. En ees tiiä mikä mua vaivaa kun ympärillä on nykyään ihania ihmisiä, koulu menee semijees ja harrastuskin on mieluinen. Silti välillä tulee sellasia hetkiä kun tuntuu, että koko maailma romahtaa niskaan. Mutta kyllä tää tästä taas... Ehkä.

xoxo, Annu

2 kommenttia:

  1. Ois kiva jos tekisit joskus jonkinmoisen kuvapostauksen, osaat ottaa niin upeita kuvia. Ja muistahan välillä itse levätäkin :)
    En oo tiennykkään tuommosesta vapaaehtoistyöntekijä hommasta. Missä ne MM-kisat on? Olis kyllä aika mahtavaa jos pääsisit sinne! Ois ainakin siellä sitä silmäniloa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei paha idea tuo kuvapostaus, kun meillä alkaa huomenna koeviikko ja itsellä on tällä viikolla vain yksi koe niin vapaapäiviäkin sitten löytyy. Voisin jonkun niistä käyttää kuvailuun :) Ja ne kisat järjestetään Lappeenrannassa ja Imatralla. Toivon, että jos minut valitaan, niin pääsisin Lappeenrantaan, kun siellä on Suomen joukkueen pelit. Ja hahha no kiitosta vaan :D

      Poista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)