29.7.2013

Pikamoikat

Hellou vaan kaikille lukijoille! Aattelin tulla päivittelemään vielä näin heinäkuun puolella, en nimittäin tiedä kerkeänkö enää keskiviikkona päivitellä. Tänään lähden nimittäin Vieremälle pariksi yöksi kaverin kanssa, mitähän siitäkin tulee kun siellä kuulemma liikkuu susia ja karhuja.. No jaa, aina ei voi voittaa! Eli siis pari netitöntä päivää tulee olemaan, tosin kännykkä ja facebook♥ Ja instagram (josta mut löytää nimimerkin annujjau takaa) ! En tajua miten koukuttunut ihminen voi olla johonkin sovellukseen noin paljon, mitä mä olen IG:iin. Mutta ei kai mulla nyt tähän tän ihmeempiä ollut, kun ei mun elämässä mitään erikoistakaan ole tapahtunut. Yritän tulla päivittelemään Vieremän reissusta kuvia ennen lauantaita, kun silloin suuntana on Lohja. Käyn moikkailee veljen perhettä, kun sitten alkaa taas koulut ja oon kiinni niissä jutuissa.
xoxo, Annu

1 kommentti:

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)