2.7.2013

It's the little things that matters



Tää kesä on tähän asti ollut elämäni hirvein, ihanin ja kaikkea siltä väliltä. Oon pettynyt ihmisiin, oppinut luottamaan toisiin ja funtsinut maailman menoa. Ens maanantaina mulle tärkee ihminen lähtee armeijaan ja en tiiä miten kestän kun se siellä on. Kenen kanssa mä nyt höpöttelen yömyöhiin ja kuka mulle nyt aukoo päätänsä. Kuka potkii mua perseelle ku vajoon taas masennukseen. No, ei mun elämä tähän nyt ehkä kaadu, onha lomat keksitty ja niin edelleen. Toivon vaan ettei tässä käy niin, että ei pidetä enää yhteyttä kun hän sinne armeijaan hipsii.  Mun pitäisi muuten rueta kirjoituksiin lukemaan tässä, mutta kaikkia kirjojakaan en ole vielä jaksanut ehtinyt hankkia... Ahkera lukiolainen eiku häh. Parin viikon päästä onkin Iskelmäniityt ja siellä käyn pari vuoroo tekemässä. Jee. Tässä postauksessa ei nyt oikein ollut päätä eikä häntää, kunhan vain tulin ilmoittelemaan itsestäni ja vähän valottamaan elämääni. Kuvina toimii tässä pari viikkoa sitten otetut kuvat, kun aurinkokin jaksoi vielä paistaa. Joku ano toivoi hiuspostausta, joten sen varmaan toteutan tässä sitten lähipäivinä. Aina saa lisää ehdottaa aiheita, jos on jotain mistä haluaa kuulla :) 

ajärvi
akuva
annu1
kalajoki kuvat 006
kalajoki kuvat 013
kalajoki kuvat 015
kalajoki kuvat 020
kalajoki kuvat 022
kalajoki kuvat 024
kalajoki kuvat 042
kalajoki kuvat 046
kalajoki kuvat 049
kalajoki kuvat 053

xoxo, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)