5.3.2013

The things that have been most valuable to me I did not learn in school - Will Smith

Suunnitelmat on tehty rikottaviksi eikö nii? Mä suunnittelin, että kun loma alkaa niin mä otan kameran ja lähden kuvailemaan tuonne ulos. Ja kuinkas kävikään? En oo saanut mitään aikaiseksi. Tosin ihan hyvä syy on ollut. Tossa potkupuvussa oon hengannu la-ma välisen ajan, tosin tänään (eilen) sain aikaiseksi laittaa farkut kun lähdin kaverin kyytiin istumaan vähäksi aikaa. Oon lukenut kirjotuksiin, terveystiedon eka kurssi on luettu ja samoin yks monistenippu missä oli 20 sivua käsitteitä... Englannista oon lukenut nyt vitoskurssiin asti ja grammarista luin verbiosion kokonaan (eli noin 100 sivua). Vielä ois urakkaa edessä, mutta nyt voi vähä hölläillä. Pää meinas hajota kun istu vaan neljän seinän sisällä. Huomenna eli tiistaina, eli tänään, käyn kaverin luona ja yks toinen kaveri tulee ehkä käymään meillä. Yeij, saan minäkin jotain muuta tekemistä kuin kirjojen pänttääminen. Tosin joo, oon lukenu aamukymmenestä aina jonnekkin kahteen/kolmeen asti ja sen jälkeen alkanut katsomaan kaksnelosta. Bauer on saanut ajatukset todellakin irti koulujutuista ;----) Eipä mulla varmaan muuta nyt tähän hätään ole. Yritän tosissani lähteä tässä joku päivä ulos kuvailemaan, jottai saisi tänne bloginkin puolelle jotain järkevämpää. En lupaa mitään, mutta I try. 


Love, Annu

ps. Haluan laskettelemaan, mutta en enää kerkee missään välissä menemään. Olen katkera.
pps. Hyvää yötä kaikille lukijoille♥

4 kommenttia:

  1. voi tää sun blogi on kiva ! (=

    jenniprincesss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Minun kanssa lähet hiihtää ennen partyja ;) <3 t.salainen intokiinalainen oulusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo vois kyllä lähtee hiihtäää ;)

      Poista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)