9.3.2013

Naistenpäivää (melkein) ilman miehiä

Eilen lähdettiin juhlistamaan hiihtoloman loppumista. Vakkaripaikassa oltiin, mutta ei ihan sillä vakkariporukalla. Porukkaa tuli ja meni, mutta pääasia että hauskaa oli. Sauna lämmitettiin ja istuttiin siellä sitten vaatteet päällä ja juoruttiin kaikesta. Tajusin, että mä omistan maailman parhaimmat ystävät. Ne takoo mulle järkee päähän, kannustaa ja moralisoivat mun valintoja. Ilman näitä ihmisiä mä en tiedä mitä mä oisin tehny tiettyjen asioiden suhteen. "Mut tiedä se, et tääl on joku joka rakastaa" vois kuvata tosi hyvin sitä, mitä perjantain henkevät keskustelut piti sisällään. Tosin ton rakastaa-verbin vois korvata "välittää"-sanalla. Oon niin kiitollinen näistä ihmisistä. Ootte parhaita, pus♥
annu1
hiihtoloman juhlinta 029
asuna toimineet toppi/hame/bandeua kaikki Gina Tricot vyö on Seppälästä
annujaska
annujaska1
annusalla
annutsalla
Tästä kavereiden ihkuttamisesta voiskin sitten siirtyä kouluun. Tosiaan, loma lähenee loppuaan ja maanantaina pitäisi taas jaksaa raahautua koulun penkille. Semihelppo jakso on tulossa, tosin uskonnon itsenäiset alko vähän itkettää.. No, kirjoitusten jälkeen alan tekemään niitä tehtäviä niiin saan tehtyä ajoissa pois että sekin kurssi olisi suoritettuna tälle syksyä. Palaillaan taas joskus ja rentouttavaa viikonloppua lukijoille. 

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)