2.1.2013

Uutta vuotta + vastaukset

uusivuosi 023
Myöhänen joululahja! 

Uutta vuotta juhlistettiin sitten kaverin luona vaihtelevassa porukassa. Välillä oli enemmän ja välillä vähän vähemmän mutta pääasia että hauskaa oli! Lumihanki tuli kokeiltua ja raketteja katsottua. Ihan jees viimeseks uudeks vuodeks jonka alaikäsenä viettää.. Jaska loihti noi kiharat/laineet mulle, kiitos muru♥ Koulussa ollaan vanhojentansseja varten harjoiteltu ja oon tässä heränny todellisuuteen että kirjoituksiin pitäisi rueta lukemaan. Kyllä mä kohta, viimestään viikonloppuna alotan... Eihän mua oota enkusta ku seitsämän kirjaa ja terveystiedosta kolme :---)
uusivuosi 069
uusivuosi 068
tytsyt
annu
toppi - Only, farkut - Lindex


Tähän loppuun laitan vielä kysymyspostauksen kysymykset, kun niitä tuli niin vähän etten omaa postausta niille viitsinyt alkaa tekemään :---) Toivepostas ystävistä tulee mahdollisesti viikonlopun aikana jos ei mitään yllättävää ilmaannu!

Seurusteletko? 
-En seurustele.

Miksi kirjoitat vain masentuneen oloisia postauksia?
-Anteeks mutta nyt on pakko kysyä, että kenen blogia sä oikein luet? Mielestäni viime postaukset eivät ole olleet kovin masentuneita. Tein yhden kunnon angstiblogin kun halusin ihmisten tietävän, ettei mullakaan oo aina niin helppoo kun miltä vois ulkoopäin näyttää :---)

Mielstäni olet hirmu laiha, moni muukin on sanonut niin. Oletko ikinä miettinyt olisiko sinulla jonkinlainen syömishäiriö tms?
-Mä kyllä tiedän oon laiha, kun viime vuonna oli vähän ongelmia tuon syömisen kanssa mutta juu ei mulla oo mitään syömishäiriöö :--D Ja mietin kyllä että ketä oikeesti kiinnostaa jonku paino ?

Mihin isäsi kuoli?
-Mun mielestä tää asia ei kuulu tänne blogiin joten jätän vastaamatta. 

Oletteko rikkaita?
-Ruoka on joka päivä pöydässä :---)

Oletko harkinnut tyylisi muutosta? mielestäni se on jotenkin sotkuinen eikä ollenkaan muodikas tms.. Voisitko käyttää hillitymmin eri asusteita ?
- :-----------D
Mikä on sun paras lapsuusajan muisto? :)
-Mun paras lapsuusajan muisto on varmaanki se, kun sain vihdoinki oman koiran jota olin jo pitkään ja hartaasti toivonu ♥

Onko sinun ja miran välit menneet kokonaan poikki? miksi?
-Juu on ja asiahan ei sinänsä kuulu sinulle että miksi. 

Oletko neitsyt?
-Joo :---) onha toi horoskooppi iha jees (----;

Love, Annu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)