12.1.2013

Shopaholic in Matkus

Aattelin tulla heittämään tän päivän ostokset tänne. Oltiin tänään siis Kuopiossa ja käytiin 1 v. synttäreillä. Tosin ennen sitä käytiin Matkuksessa ehtimässä vanhojen jatkoille mekkoa ja muuta pientä. Löysin alennusmyynneistä vähän enemmänkin kuin oli tarkoitus. Jatkomekko löytyi tuskallisen etsimisen jälkeen, samoin tiara ja korut. En vois olla yhtään onnellisempi. Enää ei tartte stressata mistään mikä liittyis vanhojen tansseihin. Paitsi tansseista. En osaa. Tai osaan, jotenkuten :---D

ostokset 001
Clas Ohlson
ostokset 002
Expressions ja Glitter
ostokset 003
Glitter (kamera vääristää, ei siis ole pinkki vaan hopeaa...)
ostokset 004
NewYorker ja H&M
ostokset 005
H&M ja Gina Tricot (kamera vääristää, paidat musta&valkoinen)
ostokset 007
H&M ja KappAhl
ostokset 009
NewYorker (pieni sneakpeak mun jatkomekosta ;--))

Siinäpä nuo ostokset. Sitten kävin vielä tästä ----v
ostokset 010
liikkeessä ja ostin mun tanssiparille kravatin. Meinas mennä hermot kun mun mekon väristä kravattia ei ollut ja kävin muutamassa kaupassa sitä kyselemässä... Nyt on melkein samanvärinen kraka mitä mun mekko on, joten jospa se nyt ois ihan jees. Ens viikolla mulla on ruotsin koe, joten tuskin uutta päivitystä tulee ennen kuin se on ohi. Pitää katsoa miten kerkeää. Englannin kirjotuksiin oon alottanu lukemaan, eka kurssi käyty läpi, wuhuu!

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)