23.1.2013

Me ollaan tiimi, joukkue♥

Kimulit vs E-junnut 
6-4

Kuten voi päätellä, meidän eka harkkapeli meni hyvin. Reilua ja puhdasta peliä puolin ja toisin. Meidän valmentaja sanoikin, että pelaamalla oppii parhaiten ja sen kyllä huomas itekkin siellä pelissä. Alkujännitys kun hävis niin oli aina ihan fiiliksissä menossa kentälle. Ja tuon pelin aikana se iski muhun lujaa, mä aion olla pakki. Pakki tuntuu mulle luontevimmalle paikalle, joten se sitten on se. Se fiilis jäällä oli jotain ihan uskomatonta. Mä en missään vaiheessa aliarvoinu e-junnuja, vaikka ne oli pieniä, niin ei hyvää päivää että ne oli nopeita. Sai tehä tosissaan töitä että siinä tahdissa ois pysyny ja välillä ne veiki iha 100-0 vauhdissa. En tiiä mitä muuta mä tässä oikein selittäisin, ku oon vieläki iha fiilareissa. Mä tiiän, että monet on silleen et "no huoh jotkut e-junnut voittanu", niille se ei välttämättä merkkaiskaan mitään, mut meille se merkkaa. Se kertoo siitä, että vaikka ollaan harrastettu vaan syksystä asti, niin ollaan me kehitytty ees jonkun verran. Tosta pelistä sai niin paljon uutta motivaatiota reenaamiseen, että ei tosikaan. Viikonloppuna suuntana taas uj:t ja sitten ens viikon maanantaina reenit. Wuppiduuu!
    
Ei kai mulla muuta, oli pakko tännekki tulla kertomaan miten meidän pelissä kävi :--)

Love,Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)