21.12.2012

Follow your dreams


Tuossa kuvassa tiivistyykin kaikki se, mitä mä haluan tässä sanoa. "Keep calm and believe". Me kaikki uskotaan johonkin, mutta mun mielestä olisi kaikkein tärkeintä uskoa omiin unelmiin ja niiden toteuttamiseen. Jos mä en olis uskonut mun unelmaan ja olisin kuunnellut muita, mä en harrastais nyt jääkiekkoa maailman parhaimpien ihmisten kanssa. Jos mä olisin talvella luovuttanut kaiken suhteen, kun jätkät paino mut maahan, niin mä istuisin kotona katkerana. Mut mä pidin mun unelmasta kiinni. Yritin olla välittämättä muitten sanomisista, se on mun oma asia jos haluan pelata lätkää. Pitkään mietin, että missäs joukkueessa aloittaisin jos aloitan. En keksinyt joukkuetta. Silloin luulin että tässä se mun unelma nyt oli. Mutta sitten kun multa kysyttiin, olisinko tulossa jos tyttöjoukkue alkaisi, en epäröinyt hetkeäkään. Mä etsin pitkään mun juttua, ja tää se on. Jääkiekko on mun juttu. Vaikka oon harrastanu tästä syksystä lähtien, maailman upein tunne on se, kun menee jäälle ja huomaa että on oppinut jotain uutta. Oli se sitten rohkeampaa heittäytymistä tai mitä tahansa.
Nyt mä mietin, mistä kaikesta mä oisin jäänyt paitsi, jos oisin uskonut muita. Muut yritti selvän vittuilun kautta saada mut luopumaan ajatuksesta, että mä aloittaisin jääkiekon. Koska olen liian vanha. Vitut. Kukaan ei oo ikinä liian vanha aloittamaan uutta harrastusta. Siis c'moon, eihän kaikki ole edes samassa työpaikassa koko ikäänsä. Oon harrastanu elämäni aikana näyttelemistä, pianon soittoa, lentopalloa sekä tanssia. Mikään ei ollut se "mun juttu". Sitten mä aloin kiinnostua jääkiekosta. Mulla ei ole ketään esikuvaa sieltä. Mikko Koivu on kyllä yks upeimpia jääkiekkoilijoita, koska siinä on sitä jotain. Sillä on tahtoa, halua ja osaamista. Hän myös todisti sen, että unelmistaan voi tehdä totta. MM-kulta vuonna 2011. Leijonajoukkueen jäsenet on saanut mut ymmärtämään sen, että kukaan muu ei voi elää mun unelmaa, mä teen sen itse. Ja jos mä pidän mun unelmista kiinni, mä saavutan ne jossain vaiheessa. Jääkiekko on tällä hetkellä mulle tärkeintä. Se on mun voimavara, se mistä mä ammennan itselleni sitä iloa, että jaksan aamulla nousta sängystä ylös. Meidän joukkue on huippu. Ne ihmiset on huippuja, meidän koutsit on huippuja.
Eli siis tän koko kirjotuksen pointtina oli varmaankin se, että pitäkää unelmistanne kiinni. Älkää antako kenenkään ottaa sitä pois teiltä. Sillä ihminen ei ole mitään ilman unelmiaan. Mun unelma on pelata lätkää vielä monta vuotta, ihan sama vaikka opettelisin sen koko ajan sitä, kuinka luistellaan, kunhan se on jääkiekkoa. Osa ei varmaan voi edes ymmärtää tätä mun kirjotusta, mutta se ei haittaa. Purinpahan omia ajatuksia. Mä en oo hyvä lätkässä, mut koko ajan opettelen ja musta tulee koko ajan parempi. Oon oppinu tän muutaman kuukauden aikana hirveen paljon. Rakastan tota lajia♥

Love, Annu 

ps. Kuvat we ♥ it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)