21.12.2012

Christmas is coming


Saatte tämmösen kivan kuvapläjäyksen koska asiaahan mulla ei oikeestaan ole. Kuvissa näkyy missä mun aika on mennyt. Englannin yo-vihko x2 :) Onneks jakso loppu ja loma alko, koulujutut saa jättää vähäks aikaa unholaan. Tosin ruotsin itsenäisiä pitäs tehä tässä joululoman aikana... Kyllä mä sitten joskus. Tai sitten en. Sain myös pari joululahjaa vähä etukäteen, lahjakortti tuli kirjekuoressa niin en tajunnu että se on joululahja.. Mutta kuitenkin, H&M:ään 70€, kyllä kelpaa ! Uusia vaatteita vois tosiaankin taas tarvita. Sitten äitin kanssa käytiin tänään ostaa mun joululahja eli uudet hanskat ja rintapanssari. Vikoissa kuvissa näkyy leffoja joita oon ostanu tässä syksyn aikana, mut joita en oo oikein kerennyt kattoo kun koulu on vienyt niin paljon aikaa.. Mutta tänään sekin on muutettu ! Katoin ton jääkiekkodvd:n. Tai siis toisen dvd:n kun niitä oli tuossa kotelossa kaksi. Katoin Suomi-Ruotsi finaaliottelu 2011 ja sitten Suomen matkan Bratislavassa. Tässä joululoman aikana voinkin kattoo vaikka ton Percy Jacksonin. Ai niin, noi muffinssitkin oli mun joululahja kun toivoin yheltä kaverilta niitä :--) Joululahjapostaus tulee joulun jälkeen. Mahdollisesti ennen joulua tulee vielä postaus, joka on enemmän mielipiteen ilmaisua tai semmosta. Se sitten nähdään teenkö sen vai en.
joulujuhla + kuvia blogiin 043
joulujuhla + kuvia blogiin 044
joulujuhla + kuvia blogiin 149
joulujuhla + kuvia blogiin 151
joulujuhla + kuvia blogiin 152
joulujuhla + kuvia blogiin 153
joulujuhla + kuvia blogiin 154
joulujuhla + kuvia blogiin 155
joulujuhla + kuvia blogiin 162
dvdt

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)