9.9.2012

Mun ruumiinlämpö on melkein 38 astetta, eiks se tarkota sitä et oon håt ?

Kipeä bloggaaja täällä hei! Mulla meni vähän suunnitelmat uusiksi, kun aattelin että tän viikonlopun aikana olisin voinut käydä kuvailemassa ulkona mutta... Kuumeenhan se mulle lykkäs ja nyt oonkin sit vaan kotona istunut ja koittanut levätä. Vitamiineja tullu popsittua enemmän ku laki sallii ja kuumaa kaakaota useempi mukillinen päivässä. Tänään katoin Mamma mia ! -leffan, josta on tullut jo jonkinlainen vakioleffa jonka katson aina kun oon kipeänä :---D Kipeilypäivän asuakin saatte tuijottaa, tosin ei siinä mitään ihmeellistä olekaan. Villatakki ja lökärit on Seppälästä, toppi H&M ja villasukat itsetehdyt (kyllä, minä olen neulonut ne, kuka olis uskonu...) Noissa kuvissa on sit vielä synttärilahjat mitkä sain, hopeassa rasiassa oleva hopearannekoru on pure love♥ siinä on sydän, ja sydämen toiselle puolelle kaiverettu "Annu" ja toiselle "3.9.2012". Me likey ! Ja samoin tuo kultainen pitkä kaulakoru, hapsuja... ♥ Ne, jotka ovat olleet lukijoitani viime talvesta lähtien, muistavat kuinka innostunut olin jostain, jota en teille koskaan kertonut koska se ei toteutunut. No, nytpä se toteutuukin! Mutta en vielä paljasta sitä, sillä haluan aiheeseen liittyviä kuvia.. Seuraavassa postauksessa kaikki paljastuu. 

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)