19.8.2012

study all night and all day

Oon niiin vihanen itelleni kun tää mun postaustahti menee taas tämmöseks tyhmäks. Mä lupasin itelleni, että panostan blogiin enemmän. Jokapäiväisiä postauksia on turha odottaa, niitä ei oo ikinä tullu eikä tulekaan. Olisi kuitenkin kiva jos saisin edes 2-3 kertaa viikossa jotain aikaiseksi. Tällä hetkellä näyttää huonolle. Koulu vie kaiken ajan, uus harrastus vie kunhan se alkaa ja oon muutenkin sit vaan ihan rättipoikki ja pinoon. Jos jotain positiivista pitää etsiä, niin vanhat on puolen vuoden päästä ja mekko on jo tilattu! jeejee♥ Sain myös viime viikolla uudet silmälasit kun entisissä sangat oli murtunu ja linssit oli kupruilla, hups. Eilen kävin sit Jaskan kanssa ottamassa kuvia ja suunnittelemassa mun synttäreitä ja muutenkin juoruttiin. Enää nään tuon mursun kaa vaan viikonloppusin kun se on Pemolla viikot >:(. 

Ens viikon perjantaina ois tarkoitus lähtee suorittamaan liikunnan 7 kurssia.. eli erävaelluskurssia! Mennään viikonlopuksi vaeltamaan korpeen. Sunnuntaina puolen päivän jälkeen "saavumme määränpäähän". Jänskättää! Rinkka pitäisi jostain hommata ja sitten vielä osata pakata se oikein. Myös teltan kokoamista voisin harjoitella.. Otan tuon mun normipikkukameran sinne mukaan, jos vaikka jonkun kuvan viitsisi ottaa vaelluksen aikana. Okei, nyt mä lähden kokoamaan sen teltan. Jospa selviän hengissä :--D 

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)