26.8.2012

mä oon erämies ja silloin ku mä ratsastan niin banjot soi

Hei vaan kaikille !

Tuun vaan tekemään tämmösen pikaisen "olen-hengissä" postauksen. Tosiaan, tänään kotiuduin sieltä vaellukselta. Takana 30km kävelyä, trangialla (triangelilla,trangelilla yms. rakkaalla lapsella on monta nimeä♥) ruokien laittoa, teltassa "nukkumista", nuotion ääressä istumista, vaahtokarkkien polttamista, makkaran paistamista, naulakkona ja valonnäyttäjänä toimimista, tuskaa, elefanttimarssia, mustelmia ja aivan älyttömän huippu fiilis! Mentiin Sonkajärvelle Volokinpolulle (?) perjantaina ja heti silloin päästiin kävelemään sellainen 5,5km. Eka yö yövyttiin Jussinlammella. Lauantain urakka oli 16km seuraavalle yöpaikalle eli Salmiselle. Tälle päivälle jäi siis tuo 8,5km kävelyä. Liukkaita pitkospuita pitkin oli tosi ihana kävellä, vetäsin tyylikkäästi nurin ekalla 200 metrillä. No aina ei voi onnistua :--D Kuvasaldo on huikea 0, sillä en jaksanut kuljettaa kameraa kädessä ja eihän mulla mitään taskuja housuissa ollut. Rinkka paino "vain" 16kg, eikä se ollut paljoa verrattuna kun joillakin painoi yli 20kg.

Oli ehkä elämäni fyysisesti rankin viikonloppu, mutta päälimmäiset fiilikset on aivan mahtavat ! Sen takia lähden varmaan ensi vuonna uudestaan -96 kanssa tekemään tuon reissun. Voisin houkutella pari kaveria mukaan, jotka eivät tänä vuonna olleet. Että vink vink vaan. ;--) 

Enempää en nyt jaksa selittää, huomenna pitäisi jaksaa taas palata tylsän arjen pariin. Perjantaina juhlitaan tyttöporukalla mun synttäreitä, joten viimeistään silloin jotain postausta. 
Jotta tää ei menis ihan kuvattomaks, niiin heitän teille yhen päivän asun ja yhden uuden rakkauteni !♥
 Toppi - H&M
Neule - Cubus
Farkut - KappAhl
Love, Annu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)