21.7.2012

Sun silmäs aina mä muistan, niin yltäin murheen puistan


Moi kaikille !


Blogihiljasuus on johtunut yksinkertaisesti siitä, että maanantaina alko mun työt mansikkapellolla. Oon heränny ma-pe viideltä ja ollu 12 asti töissä. Ei väsytä ei. No, rahalle on aina käyttöä joten en valita. Vielä seuraavan viikon oon siellä töissä, sit lopetan. Koska sitten on aika ottaa suunnaki Helsinki yhden mun parhaan kaverin kanssa. Että sinne menee nekin palkkarahat :-D. Kuvat liittyy taas aiheeseen, mutta aattelin heittää parit kuvat jotka otin sieltä rippileiriltä. Aika kului biljardia pelatessa ja hävitessä, uimisessa, iltaohjelmien suunnittelussa ja erilaisten askareitten teossa. Sit noissa ylimmissä kuvissa "esittelen" konfirmaatioasuani, jossa sitten heiluin viime viikon sunnuntain. Eli paita Primark, hame Gina Tricot ja kengät New Look. Tää teksti on nyt aika tönkköä kun ei nyt vaan oikein irtoa. Kivaa lauantaita kaikille lukijoille ! 
Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)