6.6.2012

Sommar är här (mutta sää ei siltä näytä..)



Ensinnäkin, KESÄLOMA AAH !

Lauantaina olin Sallan kanssa vastaanottamassa YO-juhlien kutsuvieraita kulttuuritalolla. Onneksi pistin ballerinat, sillä seisomista tuli jonkun verran :-D Jaettiin siinä ohjelmalappusia ja toivoteltiin tervetulleiksi. Sen jälkeen menimme salin puolelle istumaan ja katsomaan juhlia. Silloin tuli sellainen tunne, että a-p-u-a. Parin vuoden päästä minä ainakin pitäisi olen siellä kaikkien ihmisten katsottavana, hrr. Tilaisuus kesti parisen tuntia ja sieltä sitten äiti kävi hakemassa kotiin. Vaihdoin kotona vaatteet ja sitten ennen kolmea lähdin Mikan talolle päin. Siellä viettelin alkuiltaa ja sitten Raivaajalle katsomaan mikä on meininki. Oli kivaa, eikä ollut edes kylmä. Vettäkään ei satanut enää 8 jälkeen, joten "ha-haa" (sillä Nelsonin äänellä, you know) teille säätieteilijöille jotka väititte et koko ajan sataa.

Loppuillan asu:
Shortsit taitaa olla Primarkista,
toppi kaverilta (H&M) ja verkkatakki Gina Tricotista.

Pari päivää sitten leikattiin meidän koiralta otsis, nyt vauvvvvva näkee ilman sellaista pumpulikerrosta. Ja ponkkaria ei tarvitse olla kiristämässä :-) Laitettiin myös meidän leikkimökki kuntoon tässä ihan vasta, sisäpuolelta maalattiin seinät ja katto valkeaksi. Lattia ja ikkunan/ovenpielet sitten minun valitsemalla ruskealla. Täytyy myöntää että tästä tuli ihan kiva. Aattelin kesällä viettää öitä täällä, että saan aamulla nukkua pitempään. Kuvan pistin mustavalkeeks koska noi verhot on siniset ja itse olen ihan pinkeissä vaatteissa.. Sovin sisustukseen ja sillee :-D

Perjantaina lähden Turkuun moikkaamaan mun yhtä lempparityttöö Veeraa. Tuun vasta maanantaina takaisin, että postausta on melko turha odottaa ennen sitä. Kuvia yritän ottaa mutta te tiedätte minut, kamera ei vaan satu olemaan mukana. Jospa edes muutaman kuvan saisi tänne blogin puolelle heitettäväksi.

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)