25.4.2012

summer is about to come

Rakkaat lukijat, mulla on teille pieni arvoitus näin huhtikuun lopun kunniaks. Mistä nämä alla olevat kuvat kertoo?
...jos arvasit oikein että kesästä, ONNEA olit oikeassa ! En voi ymmärtää miten nopeasti nää säät muuttuu, viime viikolla tuli vielä lunta, nyt aurinko paistaa ja linnut laulaa. Auringossa mittari näyttää jo päälle 20 astetta. I-h-a-n-a-a. Oon ollu tosi surkee bloggaaja viime aikoina, mut mä en oikeesti jaksa. Koulu vie kaiken mun energian ja pitäs jaksaa olla kavereitten kanssa ja fuu. Oon niin loppuunpalanu ku olla ja voi. Jospa mun postaustahti kasvas kesäloman tultua.. No, aina saa toivoa, vai mitä?

Muistakaa käydä kysymässä  tähän postaukseen vielä kysymyksiä ! Aikaa on tän viikon lauantaihin eli 28.4 asti :)

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)