15.3.2012

joskus mä pelkään että tää on liian ihanaa


Heipsansaa ja sitä rataa terve!
Ensinnäkin, voi että on ollut ihana sää tässä pari päivää♥ Aurinko paistanut kirkkaalta taivaalta, ai että miten ihanaa. Ihanan sään inspiroimana kävin jäällä vähän kuvailemassa. Sunnuntaina olin velipuolen tytön ristiäisissä. En viitsi koko nimeä sanoa, mutta etunimeksi tuli Ilona. Äitini oli lupautunut olemaan keittiössä, joten suurimmaksi osaksi olin äidin seurassa keittiön puolella. Itse toimituksen kävin kuitenkin katsomassa, mutta sen jälkeen keittiöstä tuli maailman paras paikka. Oon muuten ruennu skarppaamaan koulussa, matikan läksyt onnistuu nykyään paremmin, samoin fysiikka (jota oon aina vihannu ku en vaan osaa). Filosofian läksyjä en osaa tehä koska en osaa pohtia filosofisesti. No jospa se koe menis sit parin viikon päästä hyvin.

Kuka muu on löytänyt uusia musiikillisia rakkauden kohteita? Itse löysin Kristiina Wheelerin pari päivää sitten ja rakastuin näihin suomenkielisiin versioihin. ♥

Mitä tehdään silloin ku on tylsää? No muokataan kuvia! Ja muokataan ne vielä erittäin kauniisti. Mulla ainakin oli hauskaa ku tein nuita kuvia, jospa niistä ois jotain iloo jollekin toiselle.
Kuin kaunis ihminen voi olla? :)

Näihin kuviin ja tunnelmiin, hyvää (melkein alkanutta) viikonloppua kaikille lukijoilleni♥

Love, Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)