6.3.2012

haluun mennä naimisiin telkkarin kaa!

Heipodei! Aattelin tulla esittelee tällä kertaa mun lemppari tv-ohjelmat. Teen jonku top 3- listan vaikka niitä ohjelmia ois iha hirveeesti enemmän mut ehkä te ette kuole:D Nää ei sit oo missään parhaimmuusjärjestyksessä, vaan oon sitä mukaa laittanu ku tullu mieleen.


1. Tunteet pelissä - One tree hill
Tää ohjelma on mulle niin täyttä rakkautta ettei mitään järkee. En oo kattonu kokonaan ku tän ihan uusimman mikä näytettiin suomessa (eli vissiinki kahdeksas tuotantokausi). Muistelen et joskus oisin kattonu myös jotai aiempaaki. Mutta siis, asiaan. Mun sanat ei riitä kertomaan miten paljon mä rakastan tätä ohjelmaa. Upeet näyttelijät, ihanat juonenkäänteet, monimutkaiset ihmissuhdesotkut. Ei varmaan oo yhtäkään jaksoo missä en ois itkeny, joko sen takia et se on niin surullista tai sit sen takia et se on niin (anteeksi kielenkäyttöni) helvetin onnellista. Ite saan silmäniloa ohjelmasta sillä Chad Michael Murray (näyttelee Lucas Scottia) on jotain niiin kuumaa tavaraa että sukat pyörii jaloissa. Mun elämä ihan suoraansanottuna mureni ku sarja jäi tauolle. Mun sunnuntait oli pelastettuja kun pääsi katsomaan tätä maailman ihaninta sarjaa! ♥


2. Glee
Tarvitseeko mun sanoa tähän enää yhtään mitään? Gleessä yhdistyy kaikki mitä mä rakastan televisio-ohjelmissa. Vaikeita ihmissuhteita, erilaisia ihmisiä, eri elämäntilanteita, laulua ja musiikkia. En ole tästäkään nähnyt ensimmäistä kautta, mutta toinen kausi vei sydämeni. Näyttelijät on valittu erittäin onnistuneesti ja sielläkin on silmäniloa. Chord Overstreet (esittää Sam Evansia) on suloinen lapsenomainen näyttelijä. Vaalea tukka ja upea lauluääni. Mennäänkö naimisiin nyt vai heti?


3. Terra Nova
Tämä sarja yllätti mun odotukset ihan täysin ! Mainoksien perusteella päätin, että katson ainakin aloitusjakson, jos en tykkää niin lopetan katsomisen. Yks sana riittää kuvaamaan mun tunnetta, rakkaus ♥ En olis ikinä uskonut, että sarja, jossa palataan teleportaalin kautta esihistorialliseen aikaan voisi olla näin mielenkiintoinen. Jäin täysillä koukkuun ja odotan joka lauantai uutta jaksoa. Harmi vaan kun sarja lopetetaan vähäisen katsojamäärän vuoksi.

Siinäpä ois nyt tälläinen vähän erilaisempi postaus vaihteeks. Mitä mieltä olette, teenkö lisää samantyyppisiä ?(ehdotelkaa aiheita, kuten elokuvat, musiikki, vaatteet, mitä vaan!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)