5.2.2012

malli edes kerran elämässä

Heipsuuun vaa kaikille !
Olin tässä perjantaina kaverin luona yötä. Se sit halus kuvata mua mun järkkärillä. Ja samalla se halus todistaa mulle et 44 kokosesta paidasta saa toimivan kun sen yhdistää vyöhön ja hameeseen. Mitäs mieltä ootte? Onnistuko mun kaveri saamaan 44 kokosesta paidasta hyvännäköisen? Pääsin toimimaan mallina ja saatte kerrankin tässä sit jotain asukuvan tapasia. Noilla vaatteilla hiihtelin siellä kaverin luona ja alimassa kuvassa näkyyki sit loppuillan vaatetusta.

Onko teillä jotain postaustoiveita? Saa ehdotella mitä vaan, toivottavasti tulis nyt edes pari ehdotusta jotka pääsen toteuttamaan. Videopostaus on vähän niin ja näin, kun mulla ei oo mitään muokkausohjelmaa mut jos saan kerralla onnistumaan niin semmostaki vois harkita.
Love, Annu



Elokuu- Soutaa huopaa
 

 

Neule/Kaverin Harmaa toppi/H&M Punanen toppi/H&M


2 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi jatka samaan malliin:) videopostaus ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seelvä, pitääpä koittaa jonkun näkönen videopostaus tässä vääntää koeviikon jälkeen :) Aina voin yrittää, lopputulosta en takaa :D

      Poista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)