13.1.2012

Miksi tarjoat kaunista, hienoa rakastajaa? Kun hänkin vielä lähtee pois ja sitten mä itken, kaipaan.

Nyt on kaks viikkoo taas vietetty koulussa. Loman viimeset päivät meni Baywatchin tuotantokausia katellessa ja koiran kaa ulkoillessa. Tuliha niitä pipareitaki jossai vaihees leivottua/tehtyä. Poltin mä yhen pellillisen mut se on taas pikkuvikoja. Viime jakson numeroihin oon iha tyytyväinen - bilsa 9, pitkä matikka 7, yhteiskuntaoppi 8, historia 8 ja englanti 8. Vanhojen tanssejaki ollaan saatu järkkäiltyä täs pikkuhiljaa eteenpäin ja nii. Seuraavat viikonloput tuun viettämään varmaa aika lailla kotona, sen verran vauhdikas uus vuos tuli täs vietettyä, että että. Ja tässä tekstissä ei oo päätä eikä häntää, enkä mä tiiä miks mä kirjotan tällasta siansaksaa ku kukaan ei tätä jaksa lukee ku tää pomppii aiheesta toiseen. Mistä tulikin mieleen et mulla on jano. Siis joo mitä. Mä lopetan, nyt. Tsaukkista !
♥, Annu











2 kommenttia:

  1. oiii baywatch !!! :)

    jos tahot vastakurkkauksen tehdä niin löydyn http://unejeunefilledesavie.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :) ja pitääpä käydä katsomassa :)

      Poista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)