31.10.2011

singing is the second best thing what you can do with your lips.

Wuppiduu!
Mä alotan vihdoinkin uuden harrastuksen. Oon ollu täs puoltoista vuotta ollu ilman mitään harrastusta ja nyt sit vihdoinki löysin sellasen mitä haluan kokeilla. Ens maanantaina kello 18.00 on meikän eka laulutunti! Tykkään laulaa mut tekniikka on iha päi kuusta, joten aattelin sitte että jos sais iha opetusta siihen.


Jänskättää aika paljo ku en oo ikinä osannu laulaa toisille ihmisille ja nyt mun pitäs vissiin laulaa sille et se saa tietoon mitä kaikkee pitää treenata. Harmi vaan et tää joka tulee opettaa mua, ei voi opettaa mua kovin pitkään ku se ei oo kokopäiväinen laulunopettaja. No kuhan tässä parin kuukauden ajan olisi opettaja niin kyllä siinäkin kerkeisi alkuun päästä. Sitten voisi uuden opettajan etsiä.


Mut palaillaan varmaan sitten sen tunnin jälkeen seuraavan kerran. Tai sit ens viikon perjantaina ku ens viikko ois taas koeviikko!
Wish me luck!
Kuvat: We♥it

2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana blogi, pakko vihdoin sanoa :-) tykkään kans kamalasti sun tyylistä. ihanaa syksyä sinulle =)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Derya, heh kiitos, piristi päivää toi kommentti :)
    Ja tosi kivaa syksyä sullekkin (: !

    VastaaPoista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)