24.10.2011

kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen

9luokan koulukuva :> (vuoden vanha)

Wheee mitäs kuuluuu?! What's up ja silleen. Voi vitsi oon laiminlyöny blogia .. Mutta koska mä en kirjotakkan tätä pelkästään lukijoille, joten.. Kirjotan sillon ku tuntuu hyvälle. Mulla ois paljon kerrottavaa syyslomasta, mut en viiti kertoilla ennen ku saan noi kuvat. Meillä oli tänään koulukuvaus ja voin sanoo että lahjakkaasti meni penkin alle. Miten on mahollista että 10 vuotta peräkkäin menee koulukuvat pyllylleen?!? Ryhmäkuva epäonnistu pahasti, yksityiskuva vielä pahemmin. Kaverikuva ehkä iha jees ja koko koulun kuva kans iha jees ku änkäydyn kaikkien keskelle niin mua ei näy ees siel.

Mut tämmöne tosi tylsä postaus tällä kertaa, oli vaan pakko tulla kirjottaa jotaki ku tää mun postaustahti kusee ihan oikeesti. Vois tässä joku päivä tehä huonepostauksen jos teitä sellanen kiinnostaa.

Love, Annu

2 kommenttia:

  1. hmmm se et ne menee perseelleen voi johtua tietty siitä että et vaa ole valokuvauksellinen? tai niin nätti ku luulet olevas(:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, hyvin mahdollista, ja oonko mä missään vaiheessa sitä sanonukkaa et oisin nätti omasta mielestäni ?:D

    VastaaPoista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)