10.6.2011

rakkaus on vaikeet, mut sitä ilman ei voi elää

Jos ette jaksa mies/rakkaus angstiblogia, jättäkää suosiolla lukematta sillä tässä blogissa sitä löytyy.

Mä en enää tiedä mitä mulle tapahtuu. Seurustelin vakavasti reilu vuos sitte, sen jälkeen on ollu pari jätkäkaveria mut kummankaan kanssa se ei tuntunu oikeelta. Mä taisin satuttaa sitä toista aika pahasti, mut mitä järkee mun on jäädä sellaseen suhteeseen, missä mun ei oo hyvä olla? Sillon meni pari viikkoo, ellei jopa reilu kuukaus ennen ku se suostu ees kahtoo mua. Nykyään me voidaan jo jutella ja olla edes kavereita. Oon tosi ilonen et se pääs musta yli, koska se on oikeesti huippujätkä enkä halua et se haikailee mun perään ku satuttasin vaan sitä.

Sit tää toinen.. Hänen takiaan mä mietin ihan tosissani et onks mussa jotain vikaa. Kaikkiha lähti siis siitä et me ruettiin yrittämään. Se pelkäs meidän ikäeroa (3v) ja sano et kokeillaan tällee hissukseen ja salassa. No tota, me kokeiltiin kolme viikkoo. Ja minä jätin. En mä kestäny sitä et me nähtiin just ja just ehkä kerran viikkoon. Ja sit ku koko ajan sai pelätä et millon se jättää. Sitte ku se sano ihan suoraan et se on kiinnostunu yhestä toisestaki. Ei tää vielä mitään, kestin. Mut viimenen niitti oli se ku se sano et hän heräs yhen toisen tytön vierestä. Kyllä se vanno et mitään ei kerenny tapahtua ku se sammu, mut jos se on kerta sammunu se on ollu niin jurrissa et miten se voi muistaa et mitään ei tapahtunu, kysynpähä vaan.


Huolimatta tästä kaikesta, mä oon silti kävelly pystyssä. Mä en anna tollasten jätkien musertaa mun itsetuntoo, ne on huonompia jos ne tekee noin, vika ei oo mussa. Tällä hetkellä oon tutustunu yhteen poikaan, joka on tosi kiva, mukava, huolehtivainen ja tätä listaa vois jatkaa loputtomiin. Mä tykkään siitä ihan mielettömästi ja kyllähän tuo väittää tykkäävänsä minusta. Sillä on vaan itellään joku vaikee tilanne nyt, niin et se ei viittis nyt alotella mitään. Mulle se on ok, musta on ihan hyväki et me tutustutaan ennen ku mitään alkaa tapahtuu. Mun usko miehiin on alkanu palautua tän jätkän takia. Mä vaan tykkään siitä ihan liikaa.
Kuvat täältä.
Ah kiitos että sain purkaa vähän tätä mun pään sisällä olevaa pyörremyrskyä. Jospa tässä oltas menossa niille tyynemmille alueille pikkuhiljaa.

Nyt soi:Mikael Gabriel-Rakastan sua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)