6.5.2011

something's gonna happen

Tytöt♥

Tytöt♥

Tytöt♥

eheheh moi


uuh jeah
 Moikkelis koikkelis kaikille! Hitsi et toi koulu stressaa mua nyt niin älyttömästi. Ens viikolla on kolmet kokeet (fysiikka, maantieto ja yhteiskuntaoppi) ja sitten portfolion ja uskonnonvihkon palautus. Ääh, tää viikonloppu meneeki sit koulujuttujen kanssa. Sitten ens viikon jälkeen on kahden viikon tauko koulusta(♥) koska mulla alkaa viikon tetti S-Marketissa ja heti sen jälkeen lähden viikoks Iso-Britanniaan, Spilsbyyn. Sitten onkin enää viimenen viikko koulua. Eli periaatteessa ei koulu ollenkaan. Torstai menee siltä viikolta vapaapäivänä (helatorstai) ja se perjantai on sitten Kuukkelin kävely-päivä.
Tässä oon ollu ihan hirveesti nyt kavereitten kanssa ja tänäänki pitäs jaksaa vielä mennä. Mut ei se haittaa, niitten kaa on niin kiva olla et ei haittaa vaikka vähä väsyttäs :)♥

Nyt mä sit innolla ootan ens viikkoo, et jos yks iiiihana juttu onnistus :) en vielä paljasta mikä, mutta heti kun tiedän että se onnistuu niin sitten alkaa ihkutus täällä bloginkin puolella. Ja anteeks et on ollu pitempi hiljanen jakso, ei vaan oo inspannu kirjottaa. Mut kiitos teille 9:lle lukijalle jotka olette jaksaneet mun hiljaista kautta!

Nyt soi: Zatox-Irreplaceable

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)