6.3.2011

i'm still alive






Nyt oli paljo pitempi hiljanen jakso mitä yleensä. Ei oo ollu oikein inspistä postata mistään. Kuvia oon otellu, mut en oo jaksanu rueta muokkaamaan, jotta niitä sais lisättyä tänne. Mutta nojaa, toivottavasti ette syö mua 8) Nytten sitten innostuin yks päivä kuvailemaan, uhrikseni joutui koirani, puhelimeni, meidän piha ja sitten kissani. Sitten eilen olin kaverilla niin siellä otettiin kuvia lähemmäs sata, joista vain ehkä tuo yksi on julkaisukelpoinen..

Nyt on muuten ihanaa, sillä meillä alko loma, saatiin toisen jakson todistukset ja yhteishaku on tehty. Lukioon hain ja kaikkien aineiden KA oli 9,05 ja lukuaineiden KA oli 9,29. Ja tänne lukioon pitää vähintään olla 7 KA et jos en pääse niin maailma on menny sekasi. Loma sattu aika hyvään aikaan, sillä mun pitäs jatkaa kahta portfolioo (=oppimispäiväkirjan tapanen työ) ja sitten median päättötyötä suunnitella jaja. Huh huh. Muuten tää loma meneekin kuvatessa, dataillessa ja musiikin kuuntelussa.
Aattelin tässä, et kun kävin noi mun muistitikut läpi, niin laittelisin muutaman vuoden takaisia kuvia tänne tässä joku päivä. Mä varotan jo nyt, ne on sit tosi hehkeitä...

Nyt soi: Anna Abreu-Hysteria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)