5.2.2011

friends from abroad

Heti alkuun, ette ole saamassa yhtään kuvia tähän postaukseen. Ja mulla on kerrankin hyvä syy, jätin nimittäin kameran kouluun, kaappiin. Ja tietenkin huomaan asian vasta sitten kun olen päässyt jo kotiin.. No jospa mä nyt maanantaihin asti pärjäisin ilman kameraa.. Mutta nyt tähän mun pääaiheeseen, mistä tulin kirjoittamaan.
Edit/pistin sitten muutaman kuvan by : we♥it !

Aattelin ottaa tämmösen asian esille, kuin ulkomaalaiset ystävät. En olisi ikinä voinut uskoa, että itseltäni sellaisia löytyisi. Onhan mulla muutamia kavereita Hollannista,Saksasta,Espanjasta ja Itävallasta, mutta ainoastaan yhden kanssa olen pitänyt kunnolla yhteyttä. Tutustuin Georgeen viime kesän kielimatkalla. Oltiin samassa opiskeliryhmässä, niin sitä kautta sitten juteltiin. Ihastuin Georgen olemukseen ja avoimuuteen. Nyt ollaan sit juteltu mesessä yms. Pelkään vai sitä, että emme näe enää koskaan. Itävalta on kummiskin sen verran kaukana, että ei sinne ihan noin vaan lähdetä..

Mutta olisihan se ihan hemmetin upeaa jos vielä kerran edes tavattaisiin. Jos mä en saa sitä suostuteltua Suomeen, niin mä lähden sitten parin vuoden päästä sinne, vaikka kävelemällä.

Kuva we♥it:stä
Kyselin ht.netissä ulkomaalaisista kavereista. Kuinka usein he näkevät, missä tutustuivat jne. Melkein kaikki näkevät kerran vuodessa tai sitten eivät ole tavanneet vielä kertaakaan. Tää on musta just sääli, kun ei välttämättä oo koskaan mahdollisuutta tavata toista tai sitten näkee niin harvoin. Kysyin myös, onko mustasukkaisuuskohtauksia ollut, itselläni niitä löytyy useampikin. Vain parilla vastaajalla oli ollut mustasukkaisia tunteita. Tavallaan se on ihan normaalia, varsinkin jos se ystävä on poika.


Kuva edelleen täältä
Että semmoista tällä kertaa. Mä lupaan, että sitten kunhan saan sen kameran takaisin itselleni, niin teen vaikka lempivaate-postauksen tai jotain muuta mukavaa :) !

Cïao! 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)