14.2.2011

clothes can't ever be enough





Tässäpä nyt sitten tämä mun lempivaatepostaus. Ensinnäki sanon, et ruutupaidat on mun suuri heikkous. Rakastan niitä yli kaiken !! Keväällä kun menen sinne Englantiin, niin voitte olla varmoja että sieltä tulee noita ruutupaitoja mukaan.. Noistakin tuo sininen ruutupaita on ostettu Weymouthin New Look- nimisestä kaupasta. Muistan, kun katsoin silloin niitä punaisiakin, oi miksi, miksi en ostanut silloin sitä myös punaisena?! Sitten tuon toisen ruutupaidan olen saanut veljen vaimolta joskus viime vuonna.

Sitten tuo huppari, tosi lämmin ja ihanan värinen ! Sopii mulle, tykkään pirteistä väreistä. Ja sitten kun se on vielä sopivan kokoinen, ei iso eikä pieni. Se myyjä vaan katto ja sano "small or medium" ja sitte se katto päästä varpaisiin ja sano "small". Ai pieni vai?! No okei, myönnetään, se osas valita oikein..

Mekko & vyö. Mä.Rakastan.Tota.Mekkoa. Mä vaan tykkään siitä. Etin ristiäisiin mekkoa ja tuollainen sitten sieltä mukaan löytyi. Tuossa on se hyvä puoli, että sen helmaa voi tavallaan "lyhentää". Ja se pysyy päällä..! Tuo vyö ei sitten kuulukkaan tuohon asuun, mutta muuten, ahh♥ Vaikka se onki sininen, se käy tosi moneen asuun, kokomustaan väriä tuomaan, tai sitten violettia paitaa elävöittämään.

Viimeisenä tuo hame. Tykkäisin käyttää tuota hametta tosi paljon, mutta ainoo huono puoli; se on mulle liian iso.. Ja sen kaventaminen on aika hankalaa, sillä se on juuri niitä hameita jotka on sinne vyötärölle(?). No jospa mä lihosin sen verran et se pysyy päällä :D !!

Noni, eli tässäpä tämä vaatepostaus. Nyt sais taas ehdotella uusia aiheita mistä postais. Mutta jos teiltä ei löydy ehdotuksia, minä sitten kirjoittelen kaikkea randomia.

Postaus syntyi näiden biisien soidessa:
Takin' back my love-Enrique Iglesias ft Ciara
Pohjosen Poika-Mikael Gabriel
Just the way you are-Bruno Mars
You belong with me-Taylor Swift
Bad Romance-Lady Gaga
Hyökyaalto-Antti Tuisku
One time-Justin Bieber
Onko sulla pokkaa?-Petri Nygård

Ps. Uus banneri, mitäs tykkäätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)