13.2.2011

black and yellow, and a little bit of white

Naurakaa pois...! Tää kuva liittyy erittäin läheisesti meidän median tunnille. Kuten varmaan muistatte, me tehdään mediassa elokuvaa. Ja juuri tuohon elokuvaan liittyen yritin pukeutua nörttipojaksi. Ja tässä tulos, ei moro.. Tuossa kuvassa mulla ei oo vielä hiuksia kiinni, mut siis vetäsin ne taakse nutturalle, et näyttäsin edes vähän enemmän pojalle ku tytölle joka on pukeutunu pojan vaatteisiin.

Vaatteiksi löysin tuommoisen ruutupaidan, henkselit, nörttilasit ja sukkahousut.. Joo älkää edes kysykö noista sukkahousuista. Mä en aamulla yhtään muistanu et me kuvattas, joten.. No jaa, onnistu se siltikin. Ja elokuvakin on nyt kuvattu, enää olisi sen muokkaaminen elokuvan näköiseksi. Toivottavasti muut osaavat muokata sitä, sillä minä oon ihan toivoton semmosissa.

Tänään pitäs jaksaa vielä keskittyä kemiaan. Sitten stressaa ystävänpäivätanssiaiset. Mekko on, sukkikset on (?), bolero/tms ei ole, hiuksia ja meikkejäkään en ole kerrennyt miettiä. No voisi tänään vähän myöhemmällä sitten kokeilla eri kampauksia.

Tästä tulee valitettavasti yhden huonolaatuisen kuvan postaus, sillä oon laiska enkä jaksa vielä siirtää kuvia kamerasta. Ja vielä vähemmän muokata niitä. Mutta siis, sitä lupaamani huonepostausta saatte vielä odotella, se siivoominen nimittäin vähän jäi.. Mutta lempivaatepostaus on tulossa, kuvat on jo otettu. Postaus tulossa mahd. huomenna !

Nyt soi: Spotifystä Wiz Khalifa-Black and Yellow mä sain jopa ladattua sen Spotifyn itelleni, jes !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)