27.1.2011

this is not really me





Ei taaskaan oo oikein mitään mitä postais, joten päätin sit tehä tämmöisen postauksen, missä kerron nettisivut, joilla vierailen useimmiten.

No ensinnäkin, tietenkin tämä blogi. Kirjaudun päivittäin sisään vaikka ei olisi mitään postattavaa, sillä käyn lukemassa muitten päivitykset. Kirjaudun oikeastaan 2-4 kertaa päivittäin, joskus useammin, joskus harvemmin.

Sitten on facebook. Se on melkein aina mulla auki, et vaikka kirjotan blogia, oon ircis tms, niin se on silti siellä taustalla. En ole facebook riippuvainen, pystyisin ihan hyvin olemaan ilman facebookkia. Mutta kerran sinne rekisteröidyin, niin onhan se sitten sama olla siellä. Sen kautta pysyy kätevästi kärryillä muitten elämästä. Ja tokujutuistakin on tieto nopeasti facebookin tokuryhmän kautta.

Sitten onkin kaikkien rakastama ht.net ! Sivuston löysin erittäin eriskummallisella tavalla. Olin lukemassa ii2:sen blogeja, ja sieltä sitten yhdestä blogista sattui tämä sivu silmään. Alussa olin ihan pihalla kaikesta "inside" jutuista. En tajunnut alussa että mikä on provo jne. Nyt olen oppinut, ja olen kulkenut siellä joka päivä. Harvoin kommentoin, mutta joka topa täytyy aukaista.

Irc-galleria on myös ehdoton. Tein sinne tunnuksen alunperin vain sen takia, että voin pitää yhteyttä kurssikavereihin. Alussa olin sen käytöstä ihan pihalla, mutta nytten puolen vuoden jälkeen käyttäminen on helppoa. Olen saanut myös uusia kavereita irc-gallerian kautta.

Viimeisenä, muttei missään nimessä vähäisempänä, on Youtube. Tykkään kuunnella musiikkia kun olen koneella. Ja joskus ilta-/yödatauksen aikana katson myös jotain hauskoja eläinvideoita tms, sillä silloin ne naurattaa kun on väsynyt. Ja Youtuben kautta olen löytänyt paljon hyviä uusia kappaleita.

Ei kait tässä, oli hirveen tärkeetä tämäkin saada tänne kerrottua teille, huimalle 6:lle lukijalle (+ne jotka lukevat muuten vain blogiani). Mutta viikonlopun aikaan voisi käydä tekemässä tänne "normaalin" postauksen, eli siis taas sitä tylsää vanhaa teinin elämää. Ja niin ajattelin tehdä omat lempimusiikkivideot-postauksen, kannattaako?

Tsau ja ihanaa loppupäivää teille lukijat!

Nyt soi:Justin Bieber-One time

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)