5.1.2011

sä olit oikees

Huhhuh, anteeks tästä ihanasta postaustauosta. Ei vaan taaskaan ole ollut mitään mitä postata.. Aattelin kyllä et tekisin sellaisen "Vuoteni 2010" postauksen, jossa laittaisin kaikkia kuvia viime vuodesta. Mutta kattoo nyt jaksaako. Nyt tässä pari päivää sitten sain kuulla jotain sellasta mitä en oikeesti ois voinu uskoo. Nyt sitten on vähä sellaset epätodelliset fiilikset ja jännittää et onnistuuko se.. No toivottavasti :)
Niin, ja sitten mua pyydettiin kummiks ! Voi vitsi että mä oon onnellinen :)! Ihana päästä semmoselle pikkutytölle kummiks. Kaikkein hauskinta tässä on se, että se on minun kummin lapsi. Ja minun äiti on minun kummin kummi ja.. Että ei yhtään monimutkaisemmin selitetty..? Tiedän että osaa selittää :)
Mutta juu, tästä tuli vaan tämmönen pikapostaus kun ei ole omia kuvia käytössä (hmmmmph), mutta jospa sitten tässä lähipäivinä kuvia tulisi :)
Nyt soi: Mikael Gabriel-Sä olit oikees

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)