25.1.2011

sä kysyt miksi kyyneleet

Viikonloppua, tai oikeastaan sunnuntaita kuvaa ehkä tämä kappale, eli Tik Tak-Kyyneleet. En ikinä usko, et minä joka jumaloi jätkiä, sanosin tämän. »Elämä ilman jätkiä ois paljon helpompaa.» Kyllä, juuri näin. Mä olin liian sinisilmänen, ois pitäny uskoo kavereita heti alkuun. Onneks mä sit lopulta uskoin ja pääsin eroon siitä kolmen viikon helvetistä. On tää nuoruusaika vaikeeta. Pettymyksiä pettymysten jälkeen. No ei kait siinä, "ota, petä, jätä" tyylillä mennään. Paitsi että itset toteutin tuon viimeisen, jätkä kaksi ensimmäistä, tavallaan.

Mutta, varmaan moni sanoisi että seurustelu ja erot kuuluvat teinin elämään. Jokaisen ne on koettava ennen kuin se oikea löytyy. Ennen uskoin tuohon se oikea-höpötykseen, enää en niinkään. Mulla alkaa usko mennä joka asiasta. Ja syy tähän löytyy yksinkertaisesti, miehistä.
------------------------------------
Alkuosa angstausta, loppuosaa sille ei suoda. Tänään oli ihan jepa päivä koulussa, mitä nyt vähän taas ketutti yks ihminen, mutta mitäs pienistä kun pitää sienistä.. Joo en tiiä, ihme olo. Huomenna pitäs olla taas liikunnassa hiihtoo, toivottavasti pakkasta olis yli -20, sit olis sisäliikuntaa. Ai niin, lentopalloonki pitäis raahautua huomenna. No kahtoo jaksaako..

AINIIN pitää päästä teillekkin ihkuttamaan yhtä asiaa, johon sain nyt varmistuksen. MEITSI LÄHTEE ENGLANTIIN TOUKOKUUS!! Siis mähän tiesin ton jo aikasemmin et Englantiin oon menossa, aikataulusta en vielä tiennyt. Ihanaa, kun se ois heti meidän TET-viikon jälkeen, niin ei tarvihtis olla koulussa. Ja sitten kun vielä sen jälkeen olisi enää vissiin vaan yks viikko koulua ennen kesälomaa. Nyt on pakko sanoo et jebou !


Kaverit koukutti näihin sipseihin, ah !!
 Mutta juu, voisi kait sitä lähteä tekemään läksyjä ja sitten siivota huone, tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)