23.1.2011

Ristiäiset, vai onko sittenkään..?


Heissan!

Ristiäiset meni hyvin. Kummityttöni nimeksi tuli Venla Henriikka♥ Mä oon vaan ikuisesti katkera mun kummille, se veti semmosen yllätyksen siihen ristiäisten alkuun että oksat pois.. Pappi alotti vaan et "Ennen ristiäistilaisuutta voitaisiinkin pitää häät". Siinä vaiheessa minun suu loksahti auki. No ei mitään, en ollut sentään ainoa joka ei tiennyt. Loppujen lopuksi selvisi, että kukaan paikalla olevista ei ollut tiennyt koko asiasta. No jaa, kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Niin siis. Olin kummina ja tilaisuus meni tosi hyvin, mitä nyt pikkuneiti innostui huutamaan vähän kovempaan ääneen välillä. No huutaisit kai sinäkin kun joku kastelee hiukset. Pappi oli tosi rento ja mukava. Sillon kun se pappi otti Venlan syliin, niin sitä alkoi naurattaa kun Venla alkoi vain huutaa kovempaa ja enemmän. Silloin meinasi itseltäkin pokka pettää.

Itselläni oli tuollainen leopardi-kuvoinen-mekko. Löysin sen Iisalmen Stiletto- nimisestä kaupasta. Tykkäsin kovasti ! Alussa pelkäsin että tuo mekko putoaisi päältä, sillä siinä ei ole olkaimia. Mutta kyllä se sitten pysyi, onneksi. Ja en tiedä onko tämä sopivaa sanoa, mutta hitto että se pappi oli hyvännäköinen ! Oisko enintään ollu jotai 25.. Oli oikein mukava seurata juhlatoimituksia. ☻ hehee, ehkä olen hieman ilkeä, mutta ei voi mitään..:D

Mutta juu, voisi kait sitä lähteä tekemään läksyjä, see ya !

Nyt soi: Jenni Vartiainen-Missä muruseni on

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)