30.1.2011

music means everything to me

Tein sillon aikasemmin postauksen niistä kappaleista, mitä ht.net antoi minulle. Siitä sitten sainkin sellaisen idean, että nyt tekisin sellaisen uudestaan. Pienellä muutoksella tosin, nimittäin nyt teen omista lempikappaleistani. Ja ei, en todellakaan tarvitse dissausta lempimusiikistani, sillä se on ihan hemmetin laajaa.


Leijonakuningas-Sä oot ain (Finnish version with lyrics)

Tämä kappale pääsee sen takia mun lempikappale listalle, koska se on auttanu mua jaksamaan. Mun isonen lähetti tän kappaleen linkin, kun riparin jälkeen meni vähän huonommin. Valitin asiasta sille ja se sitten päätti piristää mua. Se oli oikeessa, tuon kappaleen jälkeen oli heti parempi mieli. Nykyäänkin kun on huonompia päiviä, niin sitten kuuntelen tätä kappaletta, ja johan alkaa hymy tulla esiin.


Lady Gaga-Alejandro

Tähän kappaleeseen mulla liittyy muistoja ihan kamalasti. Koko Englannin reissu varsinkin. Sen kaksi viikkoa minkä olin siellä, niin joka päivä tuli tämä kappale joko radiosta tai jonkun kännykästä. Tämä on ainoa kappale, minkä muistan kunnolla siltä reissulta. Oli kyllä upea reissu ja tutustuin silloin upeisiin ihmisiin. Joka diskossa tämäkin kappale kuului ja sen tahtiin sitten tanssittiin. Olihan meillä tähän kappaleeseen oma tanssikin. ©Rini. Oli muute hupasaa opetella sitä + sitä EF tanssia. Mut upea kappale, ihanat muistot.


Justin Bieber-Pray

Tässä ei oo tämä kappale niinkään, vaan tuo musiikkivideo. Kappale vain korostaa sitä. Tämä oli ehkä ensimmäinen musiikkivideo jolle itkin. Se on vaan niin hemmetin koskettava. Siinä kuvataan niin hienosti just kaikki katastrofit kuten öljyvuodot, nälänhätä jne. Biisi on semmoinen, jota jaksaa kuunnella vaikka ei Justinista oikein tykkäisikään. Monien mielestä tuo oli vaan Justinin joku mainostemppu, jolla se haluaa lisää kuuluisuutta. Vaikka en oo mikään Justin-fani, en usko sitä. Mä uskon, et se oikeesti välittää ja siks teki tällaisen videon.


Nelly-Just a dream

Tälle kappaleelle ei oo mitään tarinaa. Tää on vaan niin hyvä, et ois ollu väärin jos se ei ois ollu mun parhaat kappaleet-listalla. On sellanen, miten sen nyt sanois, menevä. Taino ei tuo ehkä oo paras sana kuvaamaan tätä, mutta parempaakaan en tähän hätään keksinyt Ois siistiä osata laulaa tämä. No, vois kait sitä yrittää. Tästä kappaleesta on tehty aika monta cover-versiota, mutta ehdottomasti paras on tämä . Yleensä cover-versiot pilaavat sen alkuperäisen tämä ei, luojan kiitos.


4 tune-Miss you

Kaveri lähetti tämän kappaleen sillon ku mulla meni yhen pojan kanssa huonommin. Yhessä sitte itkettiin ja yritettiin ymmärtää, että miks aina me. Toi kappale sai mulle kyyneleet silmiin, kun tajusin et kuin paljon se muistuttaa minun elämää. Tuli semmonen jännä fiilis. Mulla ei oo tästä kappaleesta sit enempää sanottavaa, muuta ku et kannattaa kuunnella jos on ikävä jotakuta.

Dodih, siinä ois nyt muutama kappale. Oiskait niitä vielä vaikka kuinka paljon lisääki, mutta saatte nyt tällä kertaa tyytyä tähän.
Kuva täältä.
 Mut, nyt sanon adíos ja jatkan datausta !

Nyt soi: DJ got us falling in love- cover version

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)