21.1.2011

kaunis sää tänään, eiku mitä?

Heips !
Ensinnäkin, tästä tulee tällainen tylsä-yhden-kuvan-postaus, sillä a)en jaksa otella uusia kuvia ja b)en jaksa muokata vanhoja ! Anteeks, oon laiska. Se johtuu siitä, et oon ollut nyt tän viikon kipeänä, vaikka koulussa olenkin ollut pari kertaa. Eilen lähdin taas kesken päivän, joten äiti sanoi ettei sitten tänänkään ole kouluun asiaa. Sairastaminen on sieltä ja syvältä. Kotona ei mitään tekemistä. Oon tottunu siihen et koko ajan pitäs tehä jotakin, mutta nytten kun ei saa tehdä mitään, niin tylsyys iskee. Nytkin olen vain dataillut koko aamun, vaikka voisin kerranki tehdä jotain hyödyllistä ja jatkaa tuota minun terveystiedon portoliota..

Portfoliosta tulikin mieleeni, että nyt mun pitäs tehdä sit myös valinnais-englannissa portfolio. Siinä taisi olla viisi aihetta ja jokaisesta aiheesta pitäisi kirjoittaa sivun mittainen teksti, englanniksi. Hiukkasen pelottaa, sillä se pitää yrittää tehdä kokonaan itse. Ei saa pistää ketään tekemään sitä puolesta. Ja mulla on näitten a, the ja muitten pikkusanojen kanssa aina ongelmia.. No kaipa siitä jotenkin selvitään.

Niin, tänään ois tarkoitus mennä serkulle koko viikonlopuks, sillä huomenna pitäs niiden kyydillä sitten päästä Ouluun ristiäisiin. Ihanaa päästä semmoselle syötävän suloselle pikkutytölle kummiks ♥ Voi olla, etten saa heti tehtyä kuvallista postausta ristiäisistä, nimittäin en varmaan saa kannettua kameraa mukana. Pitää sitten serkun lähetellä niitä kuvia..

Mutta eipäs mulla muuta tähän erittäin hehkeeseen aamun, cïao!
Nyt soi:NRJ, ja sieltä kappale Apocalyptica ft. Brent Smith-Not Strong Enough

1 kommentti:

  1. Onpa hyvä, että postailit vaik oot sairaana... Täällä samoja vanhoja töitä jatketaan!

    Sanna-ope

    VastaaPoista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)