18.1.2011

en skola, a school, koulu !

Wuhuu, vielä yksi päivitys tälle päivää, eiköhän sitten jo riittäisi?
Aattelin nyt postata ihan vaan kuulumisia, kun noi aiemmat postaukset oli niistä musiikeista.



Okeei, noi kuvat on ihan randomeita, oikeesti o.O. Mutta siis niin, tuossa ekassa on sellaiset aineet, joista en niin välitä, eli biologia, kemia  ja uskonto. Sitten tämä toinen kuva kertoo mihin aineisiin minulla on on-off-suhde,  eli ruotsi ja yhteiskuntaoppi. Sitten viimeinen näistä kirjakuvista. Siinä on oppiaineet joista tykkään, eli englanti ja matikka. Tykkään englannista sen takia, ku se on mulle niin helppoa ja se on kaunis kieli. En edes tiedä miksi pidän matikasta, mutta se on minulle helppoa, ainakin jotkut aiheet. Tulee sellainen voittajafiilis kun tajuaa mitä opettaja yrittää opettaa.

Sit toi ihaaaaan viimeinen kuva on mun omasta koirasta, Tessusta♥ Ja kyllä, koira on ihan minun oma. Nauratti kun jouduttiin lääkkeitä hakemaan koiralle, niin omistajan kohdalla luki äitini nimi.. Mutta no jaa, ehkäpä se siksi siihen tungettiin kun olen itse vielä alaikäinen ja sellaista.

Jospa sitä huomenna pääsis kouluun, ihan koko päiväksi. Tänään kävin vaan muutaman tunnin sen takia, että saan tehtyä kokeita. Huomenna olisi kans kokeet, et sen takia minä sinne kouluun raahaudunkin. Hirmu kiva kun ekana on kuumetta, sitten heittää alilämpöö.. jag älskar♥.. not.
Mutta juu, voisi kait sitä lähteä kahtomaan salkkareita ja sitten vielä lukemaan äikän kokeisiin, see ya !

Nyt soi: Avenged Sevenfold-Nightmare , kiitos sinulle, joka koukutit minut tähän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)