12.12.2010

Tunnustuksia

Teenpä tähän nyt sitten tämmöisen pienen kirjoittelun, jossa samalla paljastan itsestäni asioita :> 

KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. TALVEA ku on niin kauheen kylmä :( 
2.Valehtelua päin naamaa
3. Lupausten pettämistä
4. SIENIÄ
5. Paria ihmistä
6. Kaikkia wannabe-ihmisiä
7. Lämpökaasuputki mikä onkaan
8. Mun tapetteja, hirveet :s
9. Kauheeta tungosta bussissa
10.Iäkkäitä ihmisiä kännissä

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Nauraminen
2.Vakavasti keskusteleminen
3. Mielikuvitus 
4. Asioiden siirtäminen
5. Pelkään mitä muut sanoo
6. Leveästi nukkuminen
7. Läpän heitto
8. Sanattomaksi meneminen
9. Yleinen ja sallittava hulluus
KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. On oma itsensä
2. Tykkää ainakin jostakin samasta asiasta kuin minä
3. Haluaa viettää aikaa mun kanssa
4. Esittelee mut kavereilleen
5. Halaukset
6. Pusut
7. Yhdessä oleminen
8. Rehellisyys

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Et olis jo keskiviikko
2. Rahaa
3. Et tänne ei jäätys..! 
4. Joulu
5. Mun lapaset olis jo valmiit
6. Ruokaa
7. Sauna

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. Sammutan herätyksen
2. Sitten vessaan
3. Puen
4.Meikkaan
5.Laitan hiukset
6.Syön

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Mira
2. Jaska
3. Nakki
4. Pinja
5. Äiti

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1.Seura
2. Musiikki
3. Kirjat
4. Elokuvat

KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
1. "sä oot mun paras kaveri"
2. "rakastan sua"
3. en keksi

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1.Kaverit jättää
2.Pellet
YKSI TUNNUSTUS:
1. Mua jännittää esiintyä joulunäytelmässä, koska unohan mun vuorosanat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)