28.12.2010

Muumimamma olis musta ylpeä

Tulipas ihana kesäfiilis, ku katoin tätä kuvaa. Anteeksi muokkaus, mutta oli pakko kokeilla, ja jos totta puhutuaan, niin tämä muokattu versio on parempi kuin alkuperäinen.. Eli omasta mielestäni onnistuin hyvin, vaikka en tehnyt kuin perusmuokkaukset; mustavalkoiseksi ja sitten pehmennys. Niin ja sitten tuo pieni örkki tuolla alhaalla, se oli niin söpö niin oli pakko laittaa ^^♥
Okei, ei mulla oo oikeesti ees mitään postattavaa, mutta aattelinpa kirjotella tänne jotain randomia.

Huomenna ois lentopalloo taas kerran. Nykyään se menee että joka toinen viikko on lentopalloa ja joka toinen viikko sählyä. Kiva päästä "pitkästä" aikaa pelailemaan lentopalloa. Perjantaina kun on uusivuosi, niin ajattelin mennä pappilaan kun siellä on avoimet ovet jonnekkin 01 asti, en ole kyllä varma.. Ja sitten varmaan täti pikkuiset tulee yöksi silloin, elleivät mene huttulaan.

Joulua ei pitäis olla edes olemassa, oon lihonu ainakin 5 kiloo tän joulun aikaan. Oon syöny, sit syöny taas vähän lisää ja sitten vielä syönyt. Että silleen.. Joulutorttuja, pipareita, konvehteja, suklaata, kinkkua, laatikoita... Nyt tuntuu että pariin seuraavaan viikkoon en syö mitään :D No ei, kyllä mä syön, mutta en todellakaan samoja määriä mitä nyt joulun aikaan.

Joo, mutta eipäs mulla muuta tyhmää. Vois vaikka vähä muokata tätä blogin ulkoasua vaaleemmaksi..

Nyt soi:NRJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)