2.11.2010

stressi, ei hyvä

Voiko stressistä tulla kipeeks? Mulla on ollu ihan kauhee stressi nyt pari päivää ja nyt sitten olen kipeänä. Ei ollu kyllä fiksua osallistua liikuntaa. Heti kun hengästyin, niin tuntui et joku polttas kurkkua kaasupolttimella. Sitten vielä sen jälkeen piti vielä tunnin verran harjoitella ysien karnevaalitanssia. Tanssi on tosi kiva, mutta minun tuurilla unohan kaikki liikkeet.. Ja sitte ku siinä lopussa lauletaa, niin minä en osaa niitä sanoja.. Nyt sitten oon koko päivän kuunnellu sitä kappaletta, et opin sanat.
Mulla ja parilla kaverilla on erittäin hienot pukuideat sinne karnevaaleihi :---)! en vaan voi täällä vielä sitä paljastaa, ettei kukaan tuttu saa asua selville. Kiva vaa, ku heti niitte karnevaalien jälkeen pitäis lähtee oulu-gospeliin ja en kerkee vaihtaa vaatteita, laittaa hiuksia, pyyhkiä meikkejä pois.. Toivottavasti kukaan ei järkyty ! Meille tuli ohje, että sinne Ouluun pitää ottaa mukaan joko lakanat / makuupussi, patja ja tyyny. Tänään alkoi pieni paniikki tulla, kun makuupussia ei meinattu löytää mistää, mutta onneks isäpuoli löys sen sitten mökiltä.
Tähän loppuun vois lisätä pari kuvaa, mitkä tuli otettua kun pieni tylsyys iski..
Minun rakas pikkuinen höpönassu ♥ 

osaan muokata..


Nyt soi: Pikku G-Kylki kyljessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)