29.11.2010

i'll do it !

JEBOU ! Mä sain tänään, vihdoin ja viimein, sen mun parisängyn ! Samalla huoneen järjestys muuttu pikkasen. Aattelin tässä laittaa pari kuvaa nykysestä järjestyksestä, valitettavasti "ennen" kuvia mulla ei ole, mutta toivottavasti pärjäätte ilman. Ennen mulla oli yhen hengen sänky ja se oli noitten kahen ikkunan eessä. Sit koulupöytä oli tuon kuvassa näkyvän taulun alla. Ohho, mun rippikukatki näkyy tuolla.. :D
Omnom, parisänky♥

Älkää huomioiko tota vaatekasaa, thanks. 

Ihanan siisti kirjahylly<3
 Et tuommonen siitä nyt tuli. Nyt sitte ennen joulua pitäs ostaa vihree päiväpeitto + isoja tyynyjä, ahh.
Kävin tuossa yks päivä kameran ja koiran kanssa ulkona, niin innostuin sitten ottamaan kuvia. Laatu on kyllä mitä parhain, mutta ei voi mitään. Kuvaaminen on hauskaa, joten ihan sama mitä muut sanoo ☻
Tuossa ylimmässä kuvassa (pärstäkuva)näätte talvivarustuksen, jossa kuitenki palellun :< .
Eli tuommonen Seppälästä ostettu takki (viime vuonna), sitten mummon tekemä roikkuva musta pipo (♥) ja sitten tuollonen virkattu(?) valkea kaulahuivi. Ulkona oli kiva kuvata, ku kerranki paisto aurinko, vaikka oliki ihan kauheen kylmä :(
Mä en tuu varmaan selviämään hengissä tätä talvee, ku jo -10 on tosi kylmä. Niin entäs sitten ne -25 pakkaset? Ja kaiken hyvän lisäks joudun kävelemään koululle, matkaa n. 2 km. Dislike ! 
Pakollinen naamakuva 

Laatu is my bff ! 

Ooh, aurinko ! 
Oon tässä parin päivän aikana ruennut taas ahkerammin keskustelemaan Ht.net sivulla. Voin suoraan sanoo, et nuo kaiken maailman provojen (=feikkitarinoiden) kirjoittajat tuovat päivääni piristystä :D Saa vedet silmissä nauraa joillekkin jutuille siellä. On siellä muutamia ihan oikeasti järkeviä ihmisiä, mutta ei niitäkään kovin paljoa ole. Mutta juu, voisi tästä lähteä kampaamaan koiraa ja sen jälkeen lukemaan vielä ruotsin sanakokeisiin. Sitten onkin salkkarit ja loppuilta menee telkkaria katsoessa, ciao !

Nyt soi: Cheryl Cole-Promise This

2 kommenttia:

  1. pakkos oo ettei toi musta parisängyltä näytä :DDD vaan jenkki :--o mutta kiva huone sulla kuitenki, noi ikkunat varsinkin kivasti tossa!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: niin no, ei se kooltaankaan ihan parisängyn vaatimuksia täytä (se on 120cm leveä), mut minulle se on henkeen ja vereen parisänky, koska siihen mahtuu kaks ihmistä 8)

    VastaaPoista

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)