8.9.2010

sport is killing me

Ihmeellisesti sitä huomaa et omistaa lihaksia ku ne on kipeet. Tiistain liikunnassa jalka-,selkä- ja vatsalihakseni tulivat kipeäksi. Asiaahan varmaan parantaa se että tänään oli pelaamassa lentopallo puoltoista tuntia. Ja juuri kun jalkani ajattelevat että, jes vihdoinki rauha, on minulla 1500m. Kiva kun pitäs se jaksaa juosta/hölkätä. Sitten vielä koulun jälkeen kävele pappilaan, sitten kotiin ja sitten vielä koiran kanssa ulos. Eli voisi siis sanoa että olen viettänyt/vietän erittäin sporttista viikkoa !
Lauantaina olisi tarkoitus käydä kampaajalla. Mietin että voisin leikata ja vaalentaa. Ensi viikon koulukuvauksessa on oltava erittäin edustavana kun se on viimeinen peruskoulukuva.
Arghh, mulla ei nämä ihmissuhdeasiat mene niinkuin haluaisin. Hirveetä huomata et vaikka ite rakastais vaikka kuinka paljo,niin se toinen ei huomaa sitä. Kaikki kyllä ovat kannustaneet tyyliin "iske se" ja niin, mutta mä tiiän et mä en onnistuis siinä..
Enempää en jaksa nyt kirjotella :p mutta pian jatketaan !
-Annu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan palautetta asiallisesti! :----)